Milyen apróságokkal érheted el, hogy a vendégeidnek meg se forduljon a fejében elhagyni Téged?

Idén márciusban összeállítottam egy kérdőívet (én személy szerint a Survio-t javaslom, jómagam is ezzel a platformmal készítettem el az akkorit), és arra kértem az aktív vendégeimet, hogy szánjanak rám 10 percet, és válaszoljanak a feltett kérdésekre (ha még nem csináltál ilyet, akkor mindenképpen javaslom – rengeteg minőségi információhoz, visszacsatoláshoz juthatsz hozzá).

A kérdőívben többek között arra kerestem a választ, hogy mik azok a LEGFŐBB SZEMPONTOK, amik alapján edzőt, rehabilitációs szakembert választanak a kliensek. Ahogy a lenti képből is kiderül, a szakértelem-minőség-hatékonyság szentháromság magasan vitte a prímet, de szorosan utána a változatosság, valamint a referenciák és az árszint is lényeges tényezőnek bizonyultak.

—[Egy kis kitekintés: a beérkezett vélemények is remekül mutatják, hogy a legtöbb esetben NEM a szolgáltatás ÁRA AZ ELSŐDLEGES szempont – főleg ha az egészségünkről van szó! Az árazás kérdésére egy másik bejegyzésben még kitérek!] —

Talán semmi meglepő nincs a fenti felsorolásban, hiszen bármilyen terméket/szolgáltatást választunk, nagyjából ezek alapján hozzuk meg a végső döntésünket.


Most mutatok Neked ezeken kívül 7 másik szempontot
,
amiket szerintem érdemes figyelembe venned. Sőt, ha ezeket betartod, akkor örök hűséget tudsz elérni a vendégeidnél:

Ígérj kevesebbet, adj többet! – de elsődlegesen: tartsd be, amit ígérsz! (nálam a személyi edzés az személyi edzés – tehát egyszerre csak 1 vendéggel foglalkozok)

Mérd fel a kliens adott napi állapotát! – fizikális, mentális, lelki állapotot egyaránt ha úgy érzed, hogy az ELŐZETESEN MEGTERVEZETT edzésen módosítani kell, akkor tedd meg!

Legyél JELEN az edzéseken! – de Neked ezt úgyse kell mondanom ugye? Hiszen 100%-osan a vendégre/vendégekre koncentrálsz, figyelsz, hibát javítasz – és nem a telefonodat nyomkodod!

Dokumentáld a foglalkozásokat! – pontosan tudd és jegyezd is fel, hogy ki, mikor, milyen gyakorisággal volt Nálad, milyen gyakorlatokat, milyen darabszámmal és súlyokkal végzett – ezek az infók határozzák meg a következő foglalkozást

Legyél megbízható! – és diszkrét. A vendégek sok-sok személyes infót fognak megosztani Veled, ezek legyenek Nálad jó kezekben – ne élj vissza velük!

Ha kikérik a véleményed, akkor legyél konkrét! – olyan tanácsot adj, ami a vendéged egyéni élethelyzetére szabott, ne általános lózungokat hajtogass!

Sikerélménnyel távozzanak Tőled az edzésről! – optimális szintre kell belőnöd az edzések nehézségét legyenek kellően megpróbáltatóak, de elvégezhetők a gyakorlatok (ez leginkább csoportos edzések esetén jelenthet igazi kihívást számodra a különböző edzettségi állapotok miatt)

Mindezek mellett pedig LEGYÉL PROFI. Fejleszd magad szakmailag, tanulj, legyél motivált és elhivatott, tervezz, valósíts meg!

Szeretnéd felpörgetni a vendégszerzésedet?

Adunk Neked 17+1 marketing tippet, amivel ezt megvalósíthatod:

ebook
ebook

Több vendéget szeretnél?

Adunk Neked 17+1 marketing tippet, amivel ezt megvalósíthatod:

Kövess be minket a Facebook-on!