Ahhoz, hogy az edzői szakmában hosszú távon is sikeresek legyünk, az kell, hogy a vendégeinket a lehető legtovább tudjuk magunk mellett tartani, és a közös munka során elkötelezett „fanokat” varázsoljunk belőlük.
Ebben a folyamatban kulcsfontosságú, hogy a leendő vendégekre lehengerlő első benyomást tegyünk! Gondolj csak bele: egy felvételi interjúra vagy egy randira sem megyünk oda felkészületlenül, izzadtan, oda nem illő ruházatban (strandpapucsban, trikóban) … Miért lenne ez másképp egy vendéggel történő találkozás esetében?
Ez az első alkalom alapjaiban fogja meghatározni a vendég irántad tanúsított hozzáállását. Ha jól építed fel ezt az első találkozót, akkor rögtön meg tudsz alapozni egy nagyon jó emberi viszonyt, ráadásul azonnal a szakértő szerepébe tudod pozicionálni magadat a szemében.
Nézzük, hogy miket érdemes ezért tenned:
Kliensinterjú
Egy alapos, mindenre kiterjedő kliensinterjú a vendéged céljainak megismerésén túl lehetőséget ad arra is, hogy felmérd az aktuális egészségügyi és edzettségi állapotát, továbbá információt kapj a korábbi sérülésekről és a jelenleg is fennálló panaszokról. Ezeknek az infóknak a birtokában egy teljes egészében személyre szabott megoldást, programot tudsz a leendő vendégednek ajánlani.
Adatkezelés
Az edzői munkánk során számos érzékeny, privát infóhoz jutunk hozzá, amiket KÖTELESSÉGÜNK bizalmasan kezelni. Az adatkezelési protokollok betartása nem csak jogi felelősség és kötelezettség, de a vendéged iránt tanúsított tisztelet és bizalom építésének alapvető eszköze is. Mindenképpen gondoskodnunk kell arról, hogy ezeket a személyes adatokat megfelelően tároljuk, és csak olyanok férjenek hozzá, akiknek feltétlenül szükséges.
Felmérési protokoll
Szeretnéd felpörgetni a vendégszerzésedet?
Adunk Neked 17+1 marketing tippet, amivel ezt megvalósíthatod:
Több vendéget szeretnél?
Adunk Neked 17+1 marketing tippet, amivel ezt megvalósíthatod: