Ahhoz, hogy az edzői szakmában hosszú távon is sikeresek legyünk, az kell, hogy a vendégeinket a lehető legtovább tudjuk magunk mellett tartani, és a közös munka során elkötelezett „fanokat” varázsoljunk belőlük.

Ebben a folyamatban kulcsfontosságú, hogy a leendő vendégekre lehengerlő első benyomást tegyünk! Gondolj csak bele: egy felvételi interjúra vagy egy randira sem megyünk oda felkészületlenül, izzadtan, oda nem illő ruházatban (strandpapucsban, trikóban) … Miért lenne ez másképp egy vendéggel történő találkozás esetében?

Ez az első alkalom alapjaiban fogja meghatározni a vendég irántad tanúsított hozzáállását. Ha jól építed fel ezt az első találkozót, akkor rögtön meg tudsz alapozni egy nagyon jó emberi viszonyt, ráadásul azonnal a szakértő szerepébe tudod pozicionálni magadat a szemében.

Nézzük, hogy miket érdemes ezért tenned:

🗣 Kliensinterjú

Egy alapos, mindenre kiterjedő kliensinterjú a vendéged céljainak megismerésén túl lehetőséget ad arra is, hogy felmérd az aktuális egészségügyi és edzettségi állapotát, továbbá információt kapj a korábbi sérülésekről és a jelenleg is fennálló panaszokról. Ezeknek az infóknak a birtokában egy teljes egészében személyre szabott megoldást, programot tudsz a leendő vendégednek ajánlani.

📄 Adatkezelés

Az edzői munkánk során számos érzékeny, privát infóhoz jutunk hozzá, amiket KÖTELESSÉGÜNK bizalmasan kezelni. Az adatkezelési protokollok betartása nem csak jogi felelősség és kötelezettség, de a vendéged iránt tanúsított tisztelet és bizalom építésének alapvető eszköze is. Mindenképpen gondoskodnunk kell arról, hogy ezeket a személyes adatokat megfelelően tároljuk, és csak olyanok férjenek hozzá, akiknek feltétlenül szükséges.

🔍 Felmérési protokoll

A közös munka megkezdése előtt, valamint az edzésfolyamat során rendszeres időközönként elvégzett felmérések és tesztek alapvető fontosságúak a kliens fejlődésének nyomon követése szempontjából. Ez magában foglalhatja a testösszetétel mérést, a fizikai erőnlét és kardiovaszkuláris állapot felmérést, valamint a mozgásminták elemzését.
 
A vendéged egyéni céljaitól függően specifikus felméréseket is el lehet (és érdemes is) végezni. Tipikusan ilyenek az erőt, állóképességet, rugalmasságot, gyorsaságot vizsgáló tesztek.
 
Ezeket az eredményeket célszerű dokumentálnod, hiszen így folyamatosan látni fogod, hogy milyen ütemben halad a kliensed fejlődése. Ezen felül pedig a vendég is kap egy visszacsatolást az eredményeiről, ami segíteni fog Neked abban, hogy az úton tartása, és a motivációjának fenntartása könnyebb és gördülékenyebb legyen.
 
Ha kíváncsi vagy arra, hogyan tudod ezt a gyakorlatban megvalósítani úgy, hogy ezzel vakhűséget alapozol meg a vendégeidben, akkor tarts velem az augusztus 2-i online Workshop-on, ahol beavatlak a téma kulisszáiba, és megmutatom az általam alkalmazott protokollt és folyamatot.
 
Amennyiben érdekes számodra a Workshop, vagy kérdésed merült fel a témával kapcsolatban, írj nekünk egy e-mail-t ➡️ hello@edzomentor.hu ! 😊

Szeretnéd felpörgetni a vendégszerzésedet?

Adunk Neked 17+1 marketing tippet, amivel ezt megvalósíthatod:

ebook
ebook

Több vendéget szeretnél?

Adunk Neked 17+1 marketing tippet, amivel ezt megvalósíthatod:

Kövess be minket a Facebook-on!