Ezért érdemes… de csak okosan!

Mielőtt kifejtenénk, hogy miért lehet érdemes Neked is elgondolkodnod azon (feltéve, hogy még nem tetted meg), hogy Facebook hirdetéseket futtass, le szeretnénk szögezni egy dolgot: egyáltalán NEM muszáj alkalmaznod ezt a lehetőséget a vállalkozásodban.

Egyrészt rengeteg egyéb közösségi média platform áll rendelkezésedre, ahol elérheted a célközönségedet, másrészt eredményes lehet egy vállalkozás úgy is, hogy közösségi média felületen egyáltalán nem futtat hirdetéseket (több olyan kis- és középvállalkozásnál (vállalkozással) dolgoztunk, ahol egyáltalán nem aknázták ki a közösségi médiában rejlő potenciált).

Miért javasoljuk ezzel együtt is, hogy – okosan, megfelelő stratégiával – alkalmazd a Facebook-os fizetett hirdetéseket a marketingedben?

⏩ mi (és persze még nagyon sokan mások) is használjuk, és tapasztaljuk, hogy MŰKÖDIK
⏩ a célközönséged BIZTOS, hogy el tudod érni, hiszen az ország több, mint 2/3-a aktívan használja a platformot
⏩ a világ egyik legtöbb adattal rendelkező Mesterséges Intelligenciája lesz segítségedre (az a bizonyos algoritmus…)
⏩ széleskörű célzási és optimalizálási lehetőségeid vannak
⏩ mérhető, kézzel fogható eredményeket kapsz
⏩ pl. a TikTokkal szemben itt nem csupán videós tartalmakat tudsz publikálni
⏩ releváns közösséget tudsz építeni – külön oldalakat, zárt csoportokat tudsz létrehozni

És igen… Még úgy is, hogy az elmúlt években irdatlanul megdrágultak, hovatovább megtöbbszöröződtek a hirdetési költségek.

Itt jön képbe a STRATÉGIA fontossága. Hiszen nem elég, hogy van egy jó képi/videós anyagod, vagy egy ütős szlogened, a sikeres Facebook kampányokhoz ennél sokkal többre van szükséged (és tegyük fel, hogy az ideális vendégprofilt és az ütős ajánlatodat már megalkottad):

✔️ megfelelő technikai beállításokra
✔️ optimális kampányCÉL meghatározására
✔️ célközönség és költségkeret megfelelő beállítására
✔️ képi és videós kreatívok megszerkesztésére
✔️ figyelemfelkeltő hirdetési szövegekre
✔️ folyamatos nyomonkövetésre
✔️ tesztelésre, tesztelésre, tesztelésre

A végső, IGAZI cél úgysem az lesz, hogy több ezres követőtábort építs, hanem, hogy olyan embereket érj el rendszeresen, akiknek TÉNYLEG szükségük van Rád és a szolgáltatásodra. Ehhez pedig az kell, hogy folyamatosan áramoltasd az új érdeklődőket a saját listádba, amire tökéletes eszköz a Facebook Ads (is).

Szeretnéd felpörgetni a vendégszerzésedet?

Adunk Neked 17+1 marketing tippet, amivel ezt megvalósíthatod:

ebook
ebook

Több vendéget szeretnél?

Adunk Neked 17+1 marketing tippet, amivel ezt megvalósíthatod:

Kövess be minket a Facebook-on!