Annyira érdekelnek minket az új dolgok, az újdonságok, hogy még a mindennapi kommunikációnkba is beépült ez a gondolat. Hiszen ha beszélgetést kezdeményezünk egy barátunkkal, ismerősünkkel, akkor nem azt kérdezzük, hogy „Még mindig ugyanaz van, mint korábban?”, hanem azt, hogy „Mi újság van Veled, hogy vagy?”.
A Disney-birodalom esete remekül szemlélteti az innováció fontosságát. Walt Disney halálát követően a cég hanyatlani kezdett, mivel nem történt semmilyen újdonság. A bennfentesek ezt az időszakot „sötét korként” emlegetik, és ez az erodálás egészen Michael Eisner érkezéséig tapasztalható volt. Ezt követően a folyamatos, frenetikus innováció varázsának köszönhetően Eisner -Jeffrey Katzenbergerrel közösen – aztán ismét felfelé ívelő pályára állították az akkoriban csak szenvedő média óriást.
Egy másik kiemelkedően jó példa a trendiségre a McDonald’s. Nem telik el egy hónap, hogy ne történne valamilyen újítás, változtatás, frissítés: egy új termék bevezetése, egy hihetetlen ajánlat, egy új játék, egy új ajándék (pl. színes pohár a nagy menükhöz – természetesen nekünk nincs otthon, csak hallomásból értesültem róla! 😅). A sztenderd termékeken kívül az ajánlatuk folyamatosan változik, ezzel (is) tartják fenn az iszonyatos érdeklődést. Ahogy Ray Kroc, a McDonald’s alapítója (khm..) fogalmazott egykor: „Gyorsabban tudunk kitalálni dolgokat, mint amilyen gyorsan lemásolnak minket!”
Mi tehát a feladat? Mivel érheted el, hogy trendivé válj, és az is maradj?
A kulcsszó: folyamatos megújulás.
Fejleszd a szolgáltatásaidat – ha eddig csak személyi edzésre fókuszáltál, akkor vezess be páros edzést. Ha zömében súlyzós edzéseket tartasz, akkor kezdj el saját testsúlyos feladatokat is belecsempészni a foglalkozásokba. Vezess be új, addig nem használt eszközöket (pl. Gymstick, BOSU, Stability Board, PenaltyBox stb.) Tanulj ki sportrehabilitációs, manuálterápiás technikákat, és alkalmazd azokat a vendégeiden!
Urald a közösségi médiát, közöld a vállalkozásodat érintő aktuális történéseket, eseményeket. Részt vettél egy szuper rendezvényen? Posztold! Teltházas volt a legutóbbi csoportos edzésed? Posztold! Az egyik vendéged elképesztő átalakuláson ment keresztül a segítségeddel? POSZTOLD!
Szervezz rendszeresen összejöveteleket, eseményeket. A kép a Gymstick bizonyítványom megszerzésének 9. évfordulóján készült, ahova meghívtam a vendégeimet, és tortázássál, beszélgetéssel, zenével ünnepeltük meg az eseményt. SZUPER VOLT! 😍
A legfőbb CÉL: bekerülnöd a fejekbe, és ott is maradnod!
Szeretnéd felpörgetni a vendégszerzésedet?
Adunk Neked 17+1 marketing tippet, amivel ezt megvalósíthatod:
Több vendéget szeretnél?
Adunk Neked 17+1 marketing tippet, amivel ezt megvalósíthatod: